2019-2020 Eğitim-Öğretim Dönemi Yurt Başvuruları 8 Temmuz'da Başlayacaktır.
İSTANBUL ÜNİVERSİTESİ ÖĞRENCİ YURTLARI 2019-2020 EĞİTİM VE ÖĞRETİM YILI KAYIT TAKVİMİ
8 TEMMUZ - 16 TEMMUZ Ara sınıf öğrencilerin Yurt başvuruları |
19 TEMMUZ |
22 TEMMUZ – 20 EYLÜL Yurtta kalmaya hak kazanan ara sınıf öğrencilerinin kayıt işlemleri |
26 AĞUSTOS – 3 EYLÜL Yeni kazanan öğrencilerin Aksis üzerinden yurt ön başvurusu |
6 EYLÜL Yurtta kalmaya hak kazanan öğrencilerin listesinin ilanı |
9 EYLÜL- 20 EYLÜL Yurtta kalmaya hak kazanan öğrencilerin asıl kayıtları |
Yurtta Kalmaya Hak Kazanan Öğrencilerin Kesin Kayıt için Hazırlaması Gereken Belgeler
* Aksis sistemindeki Başvuru formu,
* İstanbul Üniversitesi öğrenci belgesi (e-devlet),
* ikametgâh belgesi (e-devlet),
* Nüfus cüzdanı fotokopisi ve vukuatlı nüfus kayıt örneği (e-devlet),
* 4 adet vesikalık fotoğraf,
* Kayıt olunan aya ait yurt aidatının ve depozito bedelinin ilgili banka hesabına yatırıldığına dair banka dekontu,
* Yabancı uyruklu öğrencilerden ayrıca pasaport fotokopisi,
* Taahhütname (Yurt Öğrenci İşlerinden temin edilecektir),
* Öğrenci İletişim Formu (Yurt Öğrenci İşlerinden temin edilecektir),
* 18 Yaşını doldurmamış öğrenciler için Aile İzin Onay Formu,(Yurt Öğrenci İşlerinden temin edilecek)
* Kayıt yenileme yapmak için öğrenci belgesi ve yurt aidatının ödendiğine dair banka dekontu.
NOT: Evraklar şeffaf dosya içinde teslim edilecektir. Eksik evrakla kayıt yapılmayacaktır.
İletişim : İ.Ü. Dr. Safiye Ali Öğrenci Yurdu,
Molla Gürani Mah. Dr. Ahmet Paşa Sokak No: 19 Fatih/İSTANBUL
E-mail : iuyurt@
Telefon : 0 212 635 09 38